Uppdaterar

Ibland ofta har jag blogg torka.. Tänker.. Ingen tycker väl det är intressant att Veta vad jag gör om dagarna eller var jag tränar.. Köper m.m.. 

Idag har vi vart på stan och ett par Johnny bulls skor följde med hem och en ny tränings bh.. 

Vart och tränat oxå på ett nytt gym och tror vi ska byta gym till fitness istället för 24/7.. Så blir att säga upp med 3 månaders uppsägning tid sen köpa nytt.. Mycket bättre gym! Sån skillnad!!! 

Ni ska få se en lyckta jag fick i julklapp vart bra i fönstret.. Och inte prata om dom  yankee candle ljusen och smält grejen.. Vad dom luktar gott.. Älskar doft ljus!!!! <3 

Saknar familjen å vännerna!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0