Snööööö!

Hej snö oväder.. Fy vad mycket snö vi fått, dom kan typ förutspå att Göteborg ska blåsa bort, men snö existerar tydligen inte i västra Götaland finns bara rengn hos metrologerna.. Inte plogat och allmän kaos folk kör i 30-40 och tror dom ska dö.. Ja ja iaf uppehåll när jag 
Vaknade för 1 timma sen och insett att jag är trött och hängig.. 

Ont i hals och öron... 1 jobb natt kvar sen ledig 2.. 12 timmars pass sen träning på det.. :)) göttt!!

Annars var jag ut i lördags.. Var riktigt trevligt.. Hade bs syster på middag sen gick vi ut.. :) var riktigt trevligt.. 

Jag har för övrigt vart godis/socker fri sen den 17 jan.. Alla kan dra den hår fina linjen på många ställen.. Mitt mål är inte gå ner i vikt utan bara klara mig utan det.. Då menar jag små godiset, glass och kakor.. För alla vet vi vad fruktsocker är... Svårt att komma undan.. Jag kör min grej och är absolut nöjd.. Funkar bra och det är suget av godis jag vill ifrån och vara nöjd när jag sen får äta det 1 gång i veckan.. :))

Vi ute..

 Nack muskeln förra veckan..




Kommentarer
Postat av: syster sarah

Låter som bra mål älskade syster!! Kärlek till dig!

2014-01-28 @ 22:45:46
URL: http://schabelcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0