Dag dag dag

Igår var vi på middag hos B s pappa med systrar var jätte trevligt och han är såååååå duktig på att laga mat! :))

Idag har vi uträttat lite ärenden, vart till djuraffären och lämnat igen en elak fisk som bet på alla andras fenor.. Och köpt några nya firrar.. Hämta ut nya skor.. Och hår produkter.. :)

Byt kort från Thailand med b syster som kom hit och hälsa på.. :) fick ett så fint armband av henne i förrgår oxå som jag jämt kommer ha på mig och har på mig!! :)

Fick en så fin bild av bästisen Diana.. Vart så glad så det gjorde ont i kroppen, inser att man har såna underbara vänner som verkligen älskar en och som jag älskar tillbaka!!! <3

Film tajm.. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0