2014

Nytt år 2014 och ledig idag.. Känns bra, jobbar tors-sön.. Så är värld att va ledig! 

Massa smällare igår och det var helt galet hur folk bara sätter ner raketer och skjuter av bland folk.. Läskigt! :/ så mycket ambulanser som det var ute igår i rörelse var länge sen jag såg..

Idag är det Lill julafton hos bs mamma kl 18.00.. :) trevligt!

Sen är det bestämt nu.. Den 10,11,12 åker vi till Dalarna.. :) och 22-23 är min plan Örebro.. :)) 

Tänkte börja 2014 med att äta bättre, dock höll jag det inte så bra.. Vart en kaka.. À ja skit samma.. Jag är duktig att träna, så borde faktiskt få unna mig det ibland.. :)) 

Fiskarna som höll på att dö allihopa efter att grannarna hade tagit hand om dom under vår semester har piggnat till, dock strök 2 stycken med.. :(  att man inte förstår att man när man fått instruktioner om att ta en liten nypa var 3 dag till att mata upp en halv burk med foder och säga att dom ser hungriga ut.. ( det heter fisk minne för en sak, dom mins inte och är jämt glada och har jävligt små mag säckar..) vattnet var helt mörkt när vi kom hem.. Som gift och fiskarna låg och flämtade.. Sååå hemskt!! Men nu är det bra igen!!!

Ha en bra dag!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0