Lite prat

Har jobbat nu och haft piss dagar inte vart på humör helt enkelt. Har med jobbet att göra inget annat.. :) 

Jag väntar fortfarande på mitt paket med nagel saker!!! Väntar väntar väntar.. Sorterats fel 2 gånger nu.. Iriterande..! :(

Juan nu kollar vi på skidor och har beställt bord för vi ska ut och äta idag.. Har fått en smartbox av Ida och Olle i julklapp, så ska utnyttja den som alla hjärtans dag middag då vi jobbar 14, 15 och jag även hela veckan.

Detta gör jag gör att kunna vara i Dalarna från 21-27 innan vi måste åka hem igen.. :)) ska bli underbart!! <3 jag längtar!!

Har träningsvärk i benen så det heter duga.. Efter gårdagens ben pass.. :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0