Arg!!

Nu i veckan och två veckor framåt ska dom bila badrum i två lägenheter hos oss.. *grr* tid 07-16 varje dag.. Och vi som natt människor tycker om detta är att vi kommer vara trötta, agrisiva och kanske få lov att flytta ut... Står på lappen om man har djur hemna på dagen ska man kanske flytta dom.. För buller.. :() ångest..

Idag en söndag plingar någon idiot på dörren vid 10-11 oxå tror dom att vi öppnar NEJ.. Sen börjar någon borra oxå, en söndag!!! Jag blir galen jag har ibland lust att ja strypa folk. Jag hatar sånna som inte kan borra fort, spika m.m jag ska ge igen en valet dag!! 

Högljutt på natten= ring störningssjoren 
Högljutt på dagen= det är dag då får man låta.. Grrrr

Nu har jag fått vara lite arg så nu tänkte jag visa mina fina finger vantar jag fått av svärmor som hon gjort.. Såååå fina och jag älskar dom..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0