Träning!

Vaknade med sån värk i ryggen som börja lite igår, gått som en banan och käkat Värk tabletter idag och b förbjöd mig att träna idag. Ångest när man inte får träna! :/

Så jag har gjort nya naglar vart orange samt ätit pizza och godis just nu..

Tittar på tv programmet helt sjukt. Och det suger verkligen iaf detta program... Va fasiken träna är bra.. Och jag ska bli tränad, ångest när jag inte tränar.. Är jag inte frisk då?! Jag mår as bra och älskar att träna och ska bli mer musklad! Så frisk som jag vart sen jag börja träna har jag aldrig i hela mitt liv vart!! Goo träning och träningsvärk, pressen, ångesten för att inte träna och adrenalinet.. <3 love

Och min skada i ryggen har aldrig vart så bra!! Muskler runt den!! Och är bra och tränad!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0