Mysdag

Nytt inlägg.. Idag ska jag iväg och jobba, men börjar sent så det är skönt.. Jag och b ska iväg och träna i vanlig ordning. 

Vi har nyss vaknat såg två filmer igår en helt störd komedi vid namn this is the end och en lite om sånna som försöker stoppa olika företag från att göra vissa saker som skadar mänskligheten, den hette the East.

Sen åt vi pizza, och massa godis (vi har en affär som heter 4gott här nere som har alltså vi snackar godis i mängder som inte går att handla i utan att komma över 200kr) och bara hade det jävligt underbart och njöt över att va lediga ihop 1 dag! Ta vara på dom du älskar.. På fredag går bilen upp till dalarna ju och jag längtar och saknar mina nära SÅ mycket.. 

B paja även sin skärm på mobilen så den har vart på lagning i 2 dagar.. 800kr gick det på tyckte det var as billigt för en ny skärm.. 

Ha en bra dag.. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0