Torsdag

Idag har vart en lugn dag.. Träffat Ida och umgåtts med henne.. Jätte trevligt och mysigt.. :))

Sen väl hemma har jag gjort egen hårinpackning.. Badat i varmt bad med oliv olja, så är mjuk som en bebis rumpa just nu.. :))

Min hår kur..
2dl oliv olja
1 tsk honung 
1 ägg gula
Lite rosmarin 
 Sen tvätta jag håret med shampoo från rosenserien som är ekologiskt och inpackning samt ren olivolja efter.. :) 

Min hårbotten har vart stressad och utslag som kliat flagnat och vart stora sår.. Men nu känns det riktigt bra..

Även börjat använda dr hauschka som rengöring och ansikts kräm, ska även köpa ansikts vattnet.. Börjar gilla deras produkter mer och mer, för dom är ekologiska och inte djur testade.. <3 

Nu mys och film. Gäller ju att ladda upp inför jobb helgen.. :))


  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0