Torsdag!

Blogg torka, trötthet och träning..

Vaknade så jävulskt trött idag, så segade mig upp kl 14.30 och gjorde mig klar för att sedan åka till gymmet. Där jag körde ett axel pass, sträckte mig lite lätt och var svag idag. Ingen bra dag.

Imorgon blir det iaf ben på gymet och julmarknad på Liseberg på kvällen. Lördag fitness festival på Skandinavium. Och söndag Bingolotto.. Så ska vi klämma in bio någon av dagarna.. :)) 

Mycket kul att se fram emot! :))

Idag har jag pratat med min lilla älskling i telefonen oxå.. (Mosters prins) Dock brukar jag göra det.. Mamma och jag pratar  tex med varandra mins 2 gånger om dagen.. Hihi älskar min familj! 






Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vad vi saknar dig älskade syster!

2013-11-30 @ 12:08:54
URL: http://schabelcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0