Sjuk

Hatar att vara sjuk.. Inatt när jag jobba kände jag bara nej detta går inte mer.. Kände mig febrig och helt förstörd.. Så gjorde klart allt senbfick jag åka hem 1 timma tidigare.. Spydde typ när jag kom hem och säckade på 3 SEK i sängen och sjukanmälde mig idag i morgon.. Hat feber så det heter duga och mår inte alls bra. 
 
har beställt en tavla av syrran som hon jobbar på nu.. hon är sååå duktig!! 
 
Längtar för övrigt hem!!! Men bara 2 v nu innan jag drar hemåt!!!! <3
 
jag älskar mina doft ljus.. Ska ta kort på dom ska ni få se, dom luktar verkligen as mycket och gott.. Älskar dom!!
 
ni vet när man har en sån här dag då inget funkar och man bara irriterar sig m.m sån hade jag igår..och idag e man som sagt däckad under täcket... Film Tajm idag!
 
kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0