Mar. 24, 2013

Dagen till ära gör jag inget.. Latar mig, lagt en mask i ansiktet och bara slappat.. Idag är det en till jobb dag som gäller, dock tänkte jag inte träna idag för behöver vila.. Men imorgon är det träning igen som gäller!! Så idag får man äta vad man vill dag men jag ska inte stoppa i mig godis vad jag har tänkt, för det andra har jag inte hemma heller så.. :/

Jag måste sola, ha på mig brun utan sol eller göra något jag är mer vit än någon och man blir bländad av mig.. Haha

Imorgon ska jag lägga upp spännis bilder från gymmet när vi är och tränar.. Det är iaf min plan.. Sen får vi se om jag kommer ihåg det men det gör jag nog.. Men inlägget kommer på kvällen när jag har lite tid över på jobbet.. För jobbar imorgon oxå..

Tisdag, ledigt än så länge.. Fixa massa saker och på onsdag bär det av hem till Orsa och underbara Dalarna.. Som jag längtar efter alla och framför allt se nya tillskottet Dylan.. <3

Kärlek till er alla fina människor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0