Mar. 23, 2013

Så får ni ett för idag oxå, han inte träns före jobbet igår så då fick jag ju lov att träna efter så 03.30-04-15 tränade jag igår så var jag helt död när jag kom hem och bara decka i soffan efter jag hade käkat..

Min vanliga morgon smoothie står på schemat sen göra sig klar åka och träna sen jobba.. Vilket liv, går som i ett litet ekorr hjul.. :/ men bättre tider kommer på onsdag åker man till Orsa!

Har varför blir det att man alltid vill göra något nytt i livet, är någon nöjd med platsen man bor på, jobb, utbildning eller ska det vara så här eller känner bara vissa att man vill göra något annat när man vart på ett ställe ett tag?!? Typ: tack och hej jag är klar med detta!
Jag vill utvecklas göra något mer, något nytt!! Men vad?!? :/

Tränar och nu är det jobb som gäller..

Ha en bra kväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0