Mar. 21, 2013

Jaha, då har man uträttad endel saker på stan.. :) med Tess och B och just nu ligger jag i soffan och latar mig!! Ska ta mig ett bad och bara ha en mys kväll!!

Har även vart med och lämnat blod med dom men jag får inte lämna för väger för lite.. Så är jag jätte svår att stika på.. Men nu när jag tränar så mycket så hoppas jag att armarna och ådrorna blir större.. :) så jag oxå kan göra något bra och ge blod, tycker alla borde göra det!!!

Syrran är kvar på bb då Dylan solar mot sin gulsot.. Men det går bra iaf enligt dom sista uppdateringarna.

Morgonens frukost med banan, laktosfri mjölk, blåbär och protein pulver..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser riktigt gott ut! Saknar dig sååååå! <3

2013-03-23 @ 14:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0