Mar. 20, 2013

Min syster skrattar när hon läser min blogg berätta hon.. Haha för att jag skriver om min träning.. Förstår henne jag har vart en pinne hela livet och levt på godis.. Haha (elle hur Ida) ;)

Axlar och armar idag stod på passet.. Imorgon är det ben och mage som gäller..

Är även ledig imorgon.. Så ska faktiskt in på stan och fixa lite saker samt äta med Tess och ha en mys dag med henne.. :) känns bra.. Om nu hon mår ok.

Snön bara vräker ner från himlen här i götet.. Och det börjar bli vitt på marken.. Våren var ju på väg, skinn jacka, solisar och sol har ju vart på dagarna.. Dock kallt blåser ju som världens jag vet inte vad.. Göteborg i ett nöt skal.. Haha

Slutar 02 idag.. Såååå gött!!!

Tränade människor ger inspiration! Biff och sexig eller hur ida?!? ;)

En tjej på Instagram hade lagt ut denna bild.. Min nya inspirations bild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0