Mar. 16, 2013

Skrev ett långt inlägg imorse eller ja vid 13.00 och så försvann det.. Blir man irriterad då.. JA!!! Men men

Idag har jag umgåtts med Tess hela dagen, vart på Ikea.. Och lite så.. Köpt mig ett par nya nudie jeans.. Älskar dom! Min odd Molly tröja va slut, så skippa den. Mys dag iaf!!

Ikväll blir det mys i soffan för mig själv, ska snart äta lite lax och ris som jag fått lagad.. :)) så ska jag ta mig ett bad oxå!

Dagen har helt enkelt vart bra. :)

Börjat dricka en smoothie varje morgon bestående av banan, laktosfri mjölk, blåbär och protein pulver.. <3 älska.

Ha en mysig lördag! Jag laddar batterierna för 4 dagars jobb från imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0