Mar. 13, 2013

Jag har insett att jag har väldigt mycket otur och besvär i mitt liv just nu som bara är irriterande.. Ni vet saker som aldrig krånglar ska krångla och saker jag gör blir mer komplicerade.. Blir så förbannad!!

För övrigt har jag legat och kollat på dom 4 senaste avsnitten av walking dead, så nu är jag med i matchen igen. Älskar den serien!!

Jag har skaffar mig spotify premium konto idag, då jag kört gratis grejen eller lånat andras men nu har jag skaffa det själv! Så jävla värd det är jag!! Så om ett tag ska jag lägga mig med mitt trådlösa headset i öronen och somna till hjärn tvättar musik som syrrorna så fint kallar det! :))

God natt och ha det gött!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Älskade syster, allt som krånglar vänder tids nog till tur och allt kommer gå som på räls sen :) vet, walking dead är såååå spännande! Längtar tills nästa avsnitt kommer! ❤ Saknar dig <3

2013-03-13 @ 09:48:40
URL: http://schabelcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0