Mar. 13, 2013

En till dag med bara vila.. Men idag tror jag inte att jag har någon feber.. Utan bara huvudvärk och allmänt seg..

Syrran har vart på mvc idag och ska på ett nytt ultraljud då bebismagen inte växt sen sist och hon inte gått upp i vikt.. Kanske blir hon igång satt och jag blir moster inom någon dag kanske.?!? :)) *längtar* längtar tills jag själv får en bulle i ugnen, men det lär dröja kan jag lova er..! Får nöja mig med att vara gudmor åt två underbara tjejer och snart moster!

Jag har kommit på att jag ska töja öronen, så nu har jag det som mitt nya projekt... Plus att jag vill göra något nytt men vet ej vad det ska vara..

Ha en gö go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0