Mar. 07, 2013

Uppdaterar väl då.. Ibland funderar man på hur fan allt kunde hända.. Och varför man mår som man gör.. Och inget bra svar finns..

Har man gjort rätt val ja, nej, nej, ja.. Ärch..

Imorgon är det Ullared som gäller och det ser jag fram emot kan jag lova.. Fast ser ennu mer fram emot syrrans bebis som nog snart kommer ploppa ut.. :) och att få åka till Dalarna över påsk..

Nästa vecka ska jag även träffa Anna som kommer ner till Göteborg.. :))

Man ska nog inte fundera så mycket.. bara leva tror jag.


Kommentarer
Postat av: Micke

Haha kul bild:D

2013-03-07 @ 22:48:47
URL: http://schabelcase.blogg.se
Postat av: Sarah

Alla val du gör är alltid rätt i längden, även om saker och ting kan vara jobbiga och dryga just för stunden! Vi längtar så efter dig men tack och lov ses vi snart! Ringer dig i morgon, njut av ledigheten! <3 <3 <3

2013-03-07 @ 22:50:40
URL: http://schabelcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0