Mar. 03, 2013

Skit dåligt på att uppdatera.. :/ måste bli bättre men just nu händer inte så mycket i mitt liv.. Jobbar, flyttat från Björn och bor hemma hos J & B tills jag får min lägenhet 8 april.

Lite drygt är det att inte ha något eget där man får göra precis vad fan man vill.. M.m men ni vet bara städa och ha det klinkat rent runt en.. Veta att alla dom grejer som är runt mig är mina och ingen annans..

Min mage e orolig och jag med men vet inte riktigt för vad.. Kanske bara är för allt som komma skall mer.. Vad som kommer hända i framtiden med allt..

Hur kan man bli så elak när man blir besviken och arg på en person?! Som man från början har älskat?!? Väldigt skumt att det bara kan vända sådär.

Jaooo jaooo ha en bra dag på Vasalopps dagen som inte jag sett något av då jag har sovit för jobbat sen jobbar jag idag oxå och tre dagar till sen ledigt.. :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0