Jan. 23, 2013

Ibland är det hemskt mycket i huvudet.. Saker och ting går inte riktigt ihop.. Och jag funderar mycket på vart man ska bo, jobb m.m är alla nöjda med det dom har eller är det bara jag som funderar?!

Idag skulle jag ha jobbat, men jag tog bort min dag idag och flytta den till nästa vecka istället.. För måste fixa endel saker idag.. Så ska in på stan men vakna ju för 1 timma sen efter natt jobb och just nu är jag seg som bara den och vet att jag måste träna, ducha och åka in på stan samt handla..

Och borde städa men det får jag göra imorgon innan jobbet helt enkelt.. Eller på fredag. :)) sen får vi ju besök på fredag av B pappa och syrra..

Grannarna för övrigt har ett band, och spela jämt musik och det är så ly hört här så man hör som sagt allt känns som att dom sitter här med mig i vardagsrummet och spelar.. "Ta mig till havet och gör mig till kung" Som sagt behöver ju inte ha egen musik på..

-16 inatt fy fan säger jag bara vet ni hur kallt det är i Göteborg när det är så:. Fan nästan dödligt är ju så djävulskt rått här nere..

Kom för övrigt in på mäklarutbildningen på Malmö universitet men jag tackade nej.. Gjorde jag rätt eller fel?!

Ja ja sluta babbla gå och gör det du ska! Ok!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0