Jan. 21, 2013

Gorbys till frukost, diskat och funderat vad jag ska göra med denna dag.. Jag vill städa men det kan jag inte för vi har besök och det blir lika skitigt på en gång..

Finns inte så mycket att göra alltså, funderar på att dra in på stan och kika läget en vända innan jag börjar jobba och ska äta något innan och så..

Jag letar förtvivlat efter marsvin.. Ska det vara så jävla svårt att hitta marsvin med stamtavla helst honor.. Jag blir galen.. Har fan huvudvärk efter allt letande igår.. Och letandet fortsätter!!

Jag va och sola här om dagen och jävlar i min pannkaka vad färg jag fick om man kollar på lik bleka mig va det mycket.. Men B är mörkare när han är sitt blekaste jag.. Haha så är det att vara blek fis..

Ha en go dag!
(Bild: en av våra två katt ungar, någon som letar katt?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0