Jan. 17, 2013

Jobba jobba jobba.. Då har man nästan nyss vaknat efter ett natt pass.. Och har ont i huvudet och nacken men det är fixat med lite piller.. ;) sitter på köksbordet med händerna i högsta hugg och väntar på att få pannkakkes som B gör..

Igår var jag på stan och köpte en ny Mac fondation som var slut samt mitt serum som oxå var slut.. I förrgår köpte jag även en ny jacka samt fick en av syrran.. Mycket nytt hos mig just nu.. Två jeans skjortor, 1 par skor, en vanlig skjorta och två toppar.. Jag kände att det behövdes..

Jag behöver värme i detta snöiga Göteborg.. Vi har nu mera så där mycket snö så att det ligger kvar och är vitt.. :) och ca -6 grader.. Kalt är ju svinigt kalt vid kusten.. :/

Ha de gött.


Kommentarer
Postat av: Elina Meuller Photography

sv: Tusen tack!

2013-01-17 @ 19:49:39
URL: http://meullerphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0