Jan. 15, 2013

Hoppar in och jobbar lite idag oxå 19.00-02.12.. Fina tider.. Idag har jag vart jätte duktig och städat och stått i och måste om några minuter gå upp och köpa tvätt medel på den lilla sunkiga kiosken bredvid oss, För vi har tvätt tid kl 16:00.. Så skön nä allt i lägenheten luktar rent alla kläder rena m.m

Mysigt!!!

Inväntar lite olika roliga saker som ska hända... Och jag står inför många val och vägar just nu:: och vet inte riktigt hur jag ska göra med allt!! :/

Hamstern springer väldigt fort i sitt hjul just nu... Som sagt mycket i tankarna..

Pusss å pusss




Kommentarer
Postat av: Sarah

Du får känna efter vad du vill innerst inne, och sedan agera därefter. :) är lite spännande när det händer massor i livet också, även om allt inte är jättekul jämt. Saknar dig så det gör ont!' Kärlek till dig! <3

2013-01-15 @ 17:58:38
URL: http://schabelcase.blogg.se
Postat av: maria

Jaså? Hur stark dos tar du? Jag tar 50 mikrogram per dag. Funkar ASBRA :D

2013-01-15 @ 18:58:49
URL: http://amarialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0