Jan. 09, 2013

Inte bloggar bara myst.. Är exakt var jag gjort, har ju haft syrran Sara och hennes pojkvän Micke här på besök och kan det vara underbarare!! Jag saknar dom redan och längtar hem till Dalarna! Sara ska ju ha bebis om 2 månader så hennes mage va lite rund men inte så mycket som sagt.

Väder är grått och trist här men hur mycket rea som helst så igår fick jag en tröja av B för 60kr så snygg skjorta liknande..

Håller på att lära mig en ny bil på jobbet.. roligt faktiskt. Älska att lära mig nya saker.!!

Vart ingen utlands resa denna månad som var planerat i v 4 som vi väntade på för B fick inte sin ledighet beviljad tyvärr.. Får bli nästa månad istället..

Nu ska jag äta frukost sen äta lita av min underbart goda saffrans glass jag köpt. <3 älskar den *mums*


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi saknar dig sååååå mycket! <3

2013-01-10 @ 17:34:21
URL: http://schabelcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0