Jan. 06, 2013

Dog show hela dagen nästan med Mikaela, Sara och Micke.. Massa hundar och Gud vad jag saknar våra vovvar hemma när man går klappa, prata och mysa med alla hundar man träffar på utställningen, roligt var det iaf!!

Ätit tacos allihopa och så har jag även hunnit tvätta, måla Mikaels naglar, klippt syrran och spelar ett spel på paddan där man har en egen Bond gård som jag är helt besatt av.. :))

Snart lägg dags tror jag, för imorgon blir det stan för hela slanten med Sarah och Micke.. Så kommer B hem från Stockholm oxå, och det ser jag fram emot mycket vill jag lova!

Nej nu ska jag in i spel välden en vända sen ska jag nog gå och lägga mig.. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0