Jan. 02, 2013

Solen skiner på oss här i Göteborg och det är strålande väder och skönt att vara ute.

Har nyss vart och fixat naglarna så nu känner jag mig hel och snygg igen.. Det vart spetsiga rosa isiga genomskinliga.. Så vi filade ner mina långa egna naglar för att göra dessa coola naglar.. Älskar dom! Och älskar spetsiga!

Imorgon kommer min syster Sarah och hennes Micke ner och hälsar på.. Som jag längtar ska bli så mysigt och kul!!! Jag längtar verkligen!! <3

Har nyss klippt Björn och nu ska jag torka golvet.. Och sen sova tänkte jag för ska upp och tvätta 08.00 imorgon då det inte fanns en enda ledig tvätt tid för ens måndag och vi måste tvätta nuuu!!

Ha en goo kväll det ska vi ja..


Kommentarer
Postat av: M-Yvonne

Snygga långa och vazzza:) saknar dig HJÄRTAT!
vi behöver dig här uppe i Dalarna Kram.

2013-01-09 @ 23:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0