Aug. 16, 2013

Marsvinen packade.. Jag packad.. Eller ja inte full utan alla saker.. ;) och nu inväntar jag bussen om någon min som ska ta mig till tåget..

Ska bli skönt att få komma hem faktiskt!! Älskar mitt dalarna!!

Och idag fyller världens bästa Kim år!!!!! Grattis på din dag underbara människa!!

Trött som ett jag vet inte vad.. Blodsprängda ögon.. Sovit 3 timmar sen jag gick av nattens jobb pass.. Kan skrämma vilken människa som helst bara av att titta på dom..urch till att vara trött..

Hungrig som en varg och insett att nej, Fanny blir Inge mat an på ett tag för du skulle sova 3 fucking timmar så du han tyvärr inte äta.. ;)

Dalarna, familj, vänner och djur!!! Här kommer jag!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0