Söndag

Som ni säkert förstår är det lite väl mycket i livet just nu och det är mycket att tänka på, många samtal att ringa och prata.. Just nu orkar jag bara med mig själv och måste nästan göra det... Vara, bli, är.. Ska vara lite självisk! 
 
Jag har fått mag kattar/ magsår äter nå jäklarns tabletter för det och hoppas på att det blir bättre.. Men tycker det blivit sämre nu ett tag men men.. Vad gör man inte så att det är en boll som rullar i huvudet!
 
Träningen har blivit lite av det jag försvinner i och får vara i min egen lilla värld.. Där det är jag som bestämmer och min kropp gör det jag vill..
 
saknar alla där hemma.. Önska jag var där! 
Saknar min fina vänner och djur!! <3 känner mig så ensam i denna stora värld ibland..
 
sova, sen hela veckan jobb!!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi saknar dig sååå!
Ojoj, börjar bli resultat av träningen. Så där mycket muskler har du nog aldrig haft, kul med resultat. Ska bli spännande att se dig nästa gång :) puss på din min vackra syster!

2013-04-22 @ 15:58:09
URL: http://schabelcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0