Hej hopp

Hösten är kommen eller ja för ett bra tag sen, alla träden har ju tappat alla sina löv snart.. :/ och det regnar och blåser konstant här nere ungefär, tror inte göteborgare vet vad fina höst dagar är... Allt blir så himla gult och rött, verkligen allt iaf gult..

Ligger i sängen och mår piss idag, inte min dag, ont över allt snoret rinner, har världens huvudvärk och är varm.. :/ undra om jag börjar bli sjuk...

Idag gäller det att hålla ut, sista jobbdagen, sen har jag i get mer in planerat.. Humm

Vi har några så G fåglar ovanför oss i denna lägenhet och fy satan va dom sjunger hela tiden blir ju knäckt, och idag borra dom oxå, jag som skulle sova till iaf 13.00 för att orka med natten men inte då.. Grattis natten kommer bli, natten från helvetet.. För att hålla sig vaken alltså.. ;)

Ha det gött


Kommentarer
Postat av: Micke H

Hahaha.. Inte bara jag och Sarah som har dryga granna hör jag:D

2012-10-19 @ 23:52:57
URL: http://schabelcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0