Dream

Sista natten att jobba nu innan vi drar hem till Dalarna, imorgon kl 17.00 går bilen upp mot familj och vänner!! <3

Som jag längtar.. Idag måste jag packa nu innan jobbet idag, för imorgon blir det sova, sen iväg och göra nya naglar.. Sen drar vi hemåt..

Fy fysiken vilken migrän jag hade imorse, och ont i halsen och förkyld är jag men bara en natt kvar nu.. Go go..

Ska bli såååååå mysigt och skönt att komma hem, jag längtar verkligen hem, önska jag Bode närmare sååå man kunde åka hem oftare.. På helgerna om man var ledig.. Saknar ju familjen vännerna och mina underbara djur, gudbarn!! <3 kärlek!! Här nere har jag bara B.. Dock inte så bara men ni fattar!!

Kyssar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0