Nov. 29, 2012

Tung i huvudet och världens huvudvärk har jag vaknat med.. Men har stoppa i mig två mackor och en tablett och hoppas på att det blir bättre..

Det här med linser och dålig syn.. Jag tror att en del optiker lurar folk.. Som jag tex.. Jag ser dåligt på nära håll men inte på långt.. Och jag har glasögon för det som jag nästan aldrig använder bara när jag har jätte ont i huvudet..

Ja ja men iaf när jag var på hälso koll för att bli väktare så hade jag inte fel på synen alls och såg allt man skulle se.. Vad beror detta på..?

Går man och anstränger sig och kan se bra?! Om man vill eller kan syn fel växa bort? Jag har iaf funderat endel på det och kommer inte fram till något bra iaf..

Och när jag var iväg för att få linser för första gången för ett bra tag sen nu, så sa dom att jag inte hade några muskler i ögat som kunde hålla upp linsen så jag fick hem och flipper träna som det så fint hette.. :/ trodde inte det kunde inträffa..



Ha en bra dag..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vad skumt. Mycket mystiskt det där! Saknar dig syster min <3

2012-11-29 @ 15:30:54
URL: http://schabelcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0