Nov. 21, 2012

Då har man slutat jobbet och när man väntar på bussen som går om 3 min, men det brukar aldrig stämma dom där tiderna man väntar och väntar och på ens egen klocka har det gått 5 minuter och det står fortfarande 3 på skylten.. Ja ja vilka problem..

När jag kom hem stod det mango chatny kyckling med grädd sås och ris till på bordet som B hade gjort, och snacka om att jag var hungrig.. Gott som fn var det och nu ligger jag mätt i sängen..

Är rätt seg men det är för jag har så ont i ansiktet som är rött och svullet och kliar så jag håller på att krypa ur skinnet, eller mer svider.. Tur att jag inte träffa på så många på jobbet som kände igen mig..! :) haha

Ja va ska man säga Apoteket imorgon om det inte lagt sig.. :) histamin tabletter kanske behövs..

God natt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0