Nov. 04, 2012

Jobb igår derför dålig med uppdatering har haft någon jävla konstig migrän huvudvärk i några dagar nu och igår gjorde jag mat när jag kom hem sen har jag legat i sängen, funderar på om jag har bihålle inflamation för jag är ju så förkyld oxå.. Någon som testat det där som heter sinova som dom gör reklam för på tvn..

Idag ska jag lämna igen en kavaj jag köpte här om dagen, insett att jag inte är snygg i kavaj, så är det bara.. Det andra är snygga i passar inte jag i tyvärr.. :/

Knäppte kort på alla ljusen på kyrkogården igår.. Den ligger bara ett stenkast från oss.. Och så tänkte jag lite extra på dom som är på andra sidan som jag känner..

För mig är haloween att klä ut sig och ha kul, men inte denna gång, mysa bli frisk och äta gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0