Helg i Dalarna!

Jag borde uppdaterat tidigare.. Men hade så mycket för mig igår, städade, jobba packa.. För just nu sitter jag på tåget hem till Dalarna för att hälsa på.. 06.40 imorse gick det och har gjort mitt första byte i Katrineholm.. Ska bli mysigt att få komma hemåt.

Måste snart äta min macka men har ingen matlust.. Lyckas alltid få sitta baklänges när jag åker tåg och blir så himla illamående av det..

Två dagar till sen blir man gammal kärring.. Haha bäst att leva och va glad nu in i det sista.. ;) vid 25 då är man faktiskt väldigt vuxen.. Alla buss/tåg biljetter och flyg m.m brukar vara ungdom till 25.. Hehe

Igår fick jag världens finaste tröja av B i pressent.. Ni ska få se sen.. :)

Hörs senare.. Byte om 2 timmar sen två timmar till framme 13.35.. Och syrrorna hämtar mig.. :) mys mys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0