Onsdag..

Just nu har jag världens tråkigaste liv om man ser i saker att göra, städar, tvättat och diskar.. Har inte så mycket att skiva här, dåligt väder så ute vill man inte vara.. Har vart ute och gott och mata fåglarna som jag och B brukar roa oss med ibland.. Har inte gymat heller för är förkyld.. Men idag ska vi ta oss dit, fast vi har ju vart ute och gott istället..

Hockey på tvn ju så det är väl de jag gör, glor på tre kronor.. ;)

Men imorgon tar mitt liv en annan vändning och ny start på mitt liv helt och hållet faktiskt..! Så imorgon återkommer jag om anställningen, utbildningen och mitt nya yrke..! :))

Och är väldigt mycket funderingar m.m som jag tänker på och mycket som ska ändras på med rytm och så derför jag är så dålig på att uppdatera..

Ha de gött så hörs vi imorgon.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0