Lördag

Igår vart det en lugn kväll, vi kolla på hockey som var mindre rolig när dom inte van våra kronor.. Men men bättre lycka nästa gång.. Åt subway och bara gotta ner osa i soffan.. SKÖNT!!!

Idag är det göteborgs varvet och Eriks ska springa så vi ska väl ta oss in på stan någon gång idag.. Eller ja om ett tag, just nu sitter jag i sången och är pigg.. Fast har sån sky helvetes mens värk om man får säga så.. Så håller på att dö och igår spydde jag nästan.. Ne fy fn så här har jag aldrig mått förut.. Djävulens på fynd...

Jaha ja, just ja.. Köpte mig ett par skor igår, men inte orkat ta kort på dom, dop present och en conciler från make up store..

Ha en trevlig dag har inte ens kollat ut vad det är för väder idag men ser ut och vara som iaf.. Det återstår att se..! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0