Kväll..

Galet ont jag har, bränner på bröstet har blivit så röd efter två dagars solade.. Aj aj aj.. Men men brun lär jag ju bli bara det lagt sig förhoppningsvis...

Jag har inte gjort något i dag, tvätta vart på stan och käkat suchi och inget mer.. Ätit sparris soppa nu på kvällen och komma på en polis piké som tog in massa bilar och kollade igenom alla hål dom kunde på vissa bilar.. Jepp vi bor i gettot, som sagt inte första gången dom gör det är en vana här.. ;)

God en natten då.. För strax ska det sovas här..


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: haha vet du..jag satt senare samma dag som jag skrev kommentaren och funderade lite på om jag skrev fel månad ;D haha!



Så vitt jag vet så jobbar jag inte då ännu och min kamera började leva igen!!! PUH Men blir till att spara ihop till en ny i sommar...just in case!

2012-05-05 @ 00:11:34
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0