Helgeen

Har vart hemma i Dalarna i helgen så himla skönt och få komma hem lite.. Man behöver det ibland.. :)

Dopet var helt underbar mysigt och fint.. Tänk så mycket man kan tycka om sin bästa vän och så vart jag ju gudmor oxå åt världens finaste lilla Amanda.. :)

Sen så våran katt randi som har vart med i 18-19 år såg jag ute på åkern idag liggande bara, så mamma, jag och pappa sprang ut och där låg han död.. Men blod i nosen.. Undra om någon kört på honom och han har försökt ta sig hem men han dog på åkern en bit från huset eller fick han en hjärt infarkt?? :/ så sorgligt så idag är en deppens dag med tårar.. :/ men nu har iaf mamma kollat och det var orm bett på han..

Så himla mycket plugg just nu.. Idag har vi haft brand skydd och släkt dockor, eldar och massa annat roligt.. Så himla rolig grupp och nu är det bra två dagar kvar sen ska vi skriva slut prov och jag börjar jobba som väktare på fredag..

Ha det gött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0