Torsdag...

Förlåt för dålig uppdate.. jag har jobbat jätte mycket, natt hela helgen och natt tisdag, onsdag och ledig idag och jobbar hela helgen igen.. så är väldigt mycket nu...
 
Igår införskaffade jag mig ett par Bauer inlince och tänkte att jag kunde motionera bättre så, dock är jag sämst på att bromsa i brannta nerförsbackar så igår vurpade jag när jag skulle bromsa svängde lite för snäft och satte mig på arslet.. haha ont gjorde det men vad gör det om 100 år.. ;)
 
Inatt har det blivigt en mörda på våran gata.. skjuten, stod på aftonbladet, och sirkulerade polis helekopter här och bilar.. här är länken så ni kan läsa själva... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15076124.ab 
Ska man vara rädd, nej det är man inte... märker ingen skillnad och allt rullar på som vanligt även fast det bara är några meter från huset.. humm*
 
Nu ska vi snart äta palt och fläsk efter att ha vart på shopping runda idag.. sen blir det film och mys i soffan.. måste ta vara på tiden man är ledig..
 
Ha en go dag, så hörs vi kanske i helgen beror på hur trött jag är efter helgen.. =/ hihi*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0