Torsdag

Idag har vi tvättat.. Vart ute och gott och haft det skönt i det fina soliga vädret..

Testet igår gick bra.. Så vi får väl se nästa vecka vad som händer för då kommer prov svaren.. :) den 20e fick jag röndken tid för nacken.. Så om 1 helg ska jag upp till Dalarna igen..

Vi har nyss ätit och gissa vad? Jo vi har gjort egen sushi.. Jag och Danne, Björn tycker inte om det så han gjorde egna hamburgare.. Fast han gjorde början själv oxå.. :) så blir extra lyxigt då.. Och Gud vad gott det vart.. Nu sitter man med putande mage i soffan.. Mums vad gott det var..

Nu blir det hockey på tv och jag ska spela lite på mobilen och äta godis lite senare.. :)

Puss & kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0