Söndag

Lite extra sov morgon till kl 10.00 idag.. Snoken rinner och jag är varm som ett element.. Humm undra om jag är lite sjuk fortfarande..? ;)

Frukosten idag som alltid består av två knäckte mackor och Idag vart det tee till för halsen...

Idag strålar solen men finns jäkligt många fula moln på himlen så vi får se vad det blir av detta upp och ner väder.. Men ser ut att vara varmt iaf.. För många går runt utan jacka.. :)

På torsdag går tåget hem till Dalarna igen, för ska hem och röndka mig som sagt så får vi se om jag far hem på lördag eller söndag, beror på biljett priserna..

Idag ska det sökas högskola oxå, någon mer som ska plugga än jag?!? Jag lägger naglarna och frisörandet på hyllan och ska göra något annat kul hade jag tänkt mig..

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Syster sarah

Ska bli så mysigt att du kommer hem igen!! Längtar <3 kul att jag äntligen hittat din blogg igen! Kram från sarah

2012-04-15 @ 13:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0