Mys..

Pappa har fyllt år idag, Jessica och amanda har vart här och det har vart jätte mysigt..

Var på stan en vända innan, handla en present åt pappa, vart en mugg då han älskar kaffe, så fyllde jag den med godis.. För det är ju påsk!! :) sen köpte jag mig ett par byxor som var på rea på jc, vart ett par mörka g-star och ett par shorts.. Just ja, tvättade mammas bil åt henne oxå..

Nu ska jag gå och lägga mig, för ska upp och ducha, mata hästarna och sen åka till docktorn imorgon för att undersöka min nacke.. Sen hem, fixa med hundarna och vara med syrran.. Sen kommer älsklingen hem..!! <3 så då ska jag vara med han..! Älska min b så mycket det är verkligen en underbar människa! <3

Ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0