Hem färd..

Ja nu har jag inte skrivigt på hela påsken, men har vart så skönt att bara vara efter begravningen och slippa bry sig om något och vara med familj på påsken.. Har ätit här och där... Tycker man äter massvis med mat.. Men idag ska vi hem till kära Göteborg tåget går 14.30 så då rullar vi mot stor staden igen.. Nu har jag vart här en hel vecka och man längtar hem till sina saker.... Men om 1 månad ska jag upp igen för att röndka nacken.. Så då blir det en helg här igen.. Har vart hemma i dalarna mycket nu ett tag.. Jag vaknade 08.30 och har inte tagit mig upp ur sängen än.. Men nu ska jag gå upp.. Gulla med valparna, ducha, packa, mata hästarna och göra mackor till tåget.. :)

Här har det kommit snö.. Hoppas vi har det bart i Gbg.. :)

Puss & kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0