Söndag, vila

Vilo dag... Vilo dag.. Vilo dagggg... Kroppen ska få ta igen sig idag och rent teoretiskt hinner jag inte träna idag.. Där av vilo dagen idag... :)) för nyss vaknat sen iväg och jobba 16.00-03.00 så nix.. Hinns inte med för ska handla innan jobbet oxå.. :))

Igår natt efter jobbet kl 00.15 var jag och Bea och träna.. Riktigt bra pass, men gillar inte nya gym där man inte vart förut och tex inte vet vad stången väger.. Tyckte det var tungt på min 6 rep och det brukar vara normal tungt men denna gång gick det inte.. Och jag vart besviken och trode jag blivit svag.. Fråga b sen och då vägde stången mycket mer än vad jag räknat på förklarligt att jag inte orka, men stolt.. För hade aldrig lastat på så mycket och en pröva om jag viste vad den vägde.. Positivt.. 

Kvarg och frysta blåbär med lite honung i äter jag nu istället för smaksatt kesella.. Så gott och mycket bättre och nyttigare!!! 
(Pröva)

Saknar alla underbara där hemma så det är sjukt.. Kom ner till Göteborg!!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0