Nytt

Japp då var det klart.. Blir Thailand över jul närmare sagt 11-27 dec hur skönt ska det inte bli.. <3 med min älsk och hans familj. (Ångest över att inte va hos min familj, men ibland måste man dela på sig.. och utvecklas och se nytt)Ja hösten har ju verkligen kommit nu iaf.. Sovit med filt inatt till och med..

Nu snart ska jag iväg och träna med Tess sen blir det att jobba till 03.30 som vanligt.. Och jobb imorgon.. Ska ha vilo dag imorgon..

Igår var Bea här med vovven Bosse.. :) vi kilade på world war z.. Med bred Pitt.. Tyckte den var sådär..  Men var mysigt att ha Bea här iaf.. Och har insett att jag har en väldigt upp bokad kalender med vad jag ska göra denna månad.. Fullt nu återkom nästa månad.. ;) nästan så iaf.. Hihi 

Fredag blir det lite mer spännande projekt framför mig.. Återkommer om det på fredag.. ;) 

Seees bussen kallar....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0