Torsdag

Idag har det köpts fiskat till akvariet.. Städat lägenheten kliniskt ren och nu snart är jag påväg att träna.. Blir ett fint arm pass idag.. Ska bli himla gött.. :))

Har även satt i löshår på Kim, tror hon vart nöjd iaf.. Det såg då bra ut.. :))

Nu ska få se bild på akvariet, dock syns inte fiskarna till då dom e skygga i början, vi ska även köpa en till växt och några fler fiskar och en albino groda.. Wihoo..

Sån träningsvärk i ryggen sen igår.. Jag och b kötttade som bara den på gymmet.. Gäller att pucha varandra.. 

Nu ska jag bara låta mobilen ladda upp lite sen dra till gymmet.. :))

Just ja, jag är ledig idag.. Men jobbar imorgon! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0