Söndag

Dags att uppdatera.. Söndag natt och jag ska lägga mig nu.. Jobb imorgon och träning..

I helgen har det uträttats ärenden, vart bjuden på middag av b och idag har vi vart på Orust med bs syster och mamma..  Jätte mysigt, men kallt och ett jävla skit väder idag.. Blåst, regnat, rott och mulet lite allt möjligt alltså.. ;)

Vilat från träningen då jag inte vart pigg i kroppen, men imorgon kör vi igen.. :) 

Prövat göra protein pannkakorna.. Riktigt goda faktiskt.. :)) mätt som bara den oxå..

Jag saknar min familj såååå himla mycket!! Är något fruktansvärt vad jag saknar dom ibland mer och ibland lite mindre...! Vill ha er nära!! <3 kärlek och saknad!!

Go natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0