Vegitarian, kött, vegan, kött?!?

Sista jobb dagen 6/6 denna vecka.. 16.20-03.00 sen så.. :)) 

Jag vill bli vegetarian, men har insett att det inte är så lätt som det låter när man har en kille som äter massa kött.. Visst jag äter inte gris längre.. Kyckling, ja. Ko, ja. Gris, nej. Ett steg närmare.. Svårt att få i sig alla proteiner och grejer när man tränar hårt tycker jag, och så har jag sån otroligt hög ämnes omsättning! 
Men jag försöker så gott jag kan, hejja hejja, syrran är ju vegitarian och vart det i många år.. 

Vill mest bli det för att jag tycker synd om djuren..  :/ fast om man ska dra det groft borde man bli vegan.. Tänk alla höns som sitter i burar och värper ägg eller kor som aldrig får gå på bete.. *urch* ne borde kanske ha en gård själv och föda upp.. ;) 

Svårt... Ledsamt och tråkigt!


Snacks.. Stackars lite.. :/ <3 

Nu iväg och jobba.. Ingen träning idag.. Imorgon.. Rygg pass, tänkte ni skulle få se.. ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0