Träning!

Nu sitter jag i soffan och myser framför scrubs och har ätit mat och lite snacks bestående av beef jerky.

Jobbat och efter det tränat ihop med bea.. Så grymma vi var idag vart ett bröst pass med mage på slutet.. 

Som jag sa skulle jag visa några mag övningar utan vikter jag brukar göra och crunches som är den bästa! Hemma övningar kanske? Finns ju massa fler och andra jag brukar göra med vikter oxå.

Vill ni se mer tränings övningar? Jag försöker iaf visa lite tips, dock är jag inte som alla stora biffar som hinns hihi men endå. :) hoppas ni gillar det för isf kan jag utveckla till lite mer! 

Magen



Upp och nudda, med lite tempo.

Ha inte händerna som stöd utan enbart nudda golv/ matta för att hålla balansen.



Håll i något, gör även åt sidorna.. (Hemma, soffben, bordsben)



Och den bästa övningen!! <3 håll kvar lite längst ner och gör även åt sidorna.

Bea!!! <3 

Fooood!








Kommentarer
Postat av: Maria

Tack Fanny, det är du med!! :)

2013-11-30 @ 08:38:41
URL: http://iamarias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0